Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sid

Reacties

Reacties

Papa "Frank" & mama "Kris"

Hey Sid, we hadden het alletwee een beetje moeilijk nu je echt zo vertrokken bent.
Onthoud wel, het was niet echt meer uit te houden met jou thuis, en je kon bijna niet anders meer dan je leven een heel andere wending te geven, en dat is het met deze zeker wel geworden "Mauritius" & "Nieuw-Zeeland".
We waren het niet altijd eens over alle regels en afspraken, je zag het leven hier en op je werk en ..... niet meer zo zitten, je zocht naar uitdagingen en soms vond je die wel maar kwam je er mee in conflict met de geldende regels en afspraken, .....
Je zocht een nieuwe start en die zal je hier zeker wel mee gevonden hebben.
Ze zeggen soms, hoe ouder je wordt hoe meer je op je vader gaat lijken en mssn is dit toch deels hier ook wel een beetje, ik had vroeger heel lang geleden wanneer ik 20j was het plan om ook weg te trekken, ik wou toen in Congo (de koperstreek) gaan werken, ik had me toen ook ingeschreven via een bureel heel wat papieren ingevuld en ik denk ook een klein bedrag betaald, maar die firma bleek niet heel betrouwbaar en heel die reis is toen niet doorgegaan.
Rond mijn 40e wou ik ineens naar Amerika in het noorden juist onder Canada naar de staat Montana, ik wou daar op een ranch gaan werken, maar ik ben er niet in gelukt om een green-card te verkrijgen, dus ik kon er niet heen om daar te gaan werken, het is dus niet doorgegaan.
Jij hebt nu ongeveer een zelfde drang en bij jou is het dus wel gelukt, toch een dikke proficiat.
Maak er iets mooi van, maar vooral , maak er een nieuwe start van, en mede door je kennis en ervaring en je brevetten "Kraanman" zal je zeker ook wel aan werk geraken.
Wanneer je schatrijk zou worden, tjaaaa mssn een mooie ranch met paarden, dan kom ik wel paarden trainen.
Onthou, we zien je graag, en ook ik heb er al een dik traantje bij gelaten, maar geloof in jezelf en maak het leven het leven waard.
Dikke zoen van Mij en natuurlijk ook van de Mami.
Frank & Kris.

Chris Augusteyns

Mooie en wijze woorden van pa en ma Sidje !!! xxx

Kathleen

Waaaauuuu wat een mooie en juiste woorden. Hopefully he'll find his way!!

mams

He man, ik zet hier ff
de toffe tekstjes vanop je "Sponserpot",
Zo heb je ook een beetje je vrienden mee:

"Life's Journey is not to arrive at the grave safely
in a well preserved body,
but rather to skid in sideways,
totally worn out, shouting:"
" holy shit... what a ride!"

" Take vacations, go as many places as you can.
You can always make money
you can't Always make memories!"

Wijze woorden van toffe vrienden... Jij maakt ze waar!

Good luck!

XXX mams.

Bossie

JOMMEKE !! t'zie der idd ne vette cactus uit op de foto.
Enjoy the trip makker, leert u eigenlijk kennen, komt u zelf tegen op alle gebieden, en leert daar uit. Maar vooral makker alles wat ge kunt bijleren, gezien kunt hebben da zijn ervaringen waar ge later nog is kunt over kunt terug denken en kunt zeggen. FUCK YEAH . DAT WAS TOCH GRAAF !!! Last but not least ENJOY !!! ENJOY !!! ENJOY !!! Kzen al uit nor de verhalen ;-)

ivo

Ne gelukkige verjaardag Sid.
Mokt er nog nen toffen dag van en geniet ervan!
Ik geniet van je verhalen en je prachtige foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active